Kokonaisvaltaisella ICT-palvelulla helppoutta ja huolettomuutta yhdistyksesi arkeen.
Huoleton ja helposti budjetoitava palvelu yrityksesi arkeen, siinä on ICT-palvelumme pähkinänkuoressa. Meiltä löytyy ICT-palvelu monentasoisten organisaatioiden tarpeisiin, olipa kyseessä sitten aloitteleva yritys tai isompi organisaatio. Ota yhteyttä tai jätä yhteydenottopyyntö, niin asiantuntijamme kertovat mielellään lisää minkätasoinen palvelu soveltuisi teidän yrityksen tarpeisiin.
Rajaton IT-tuki arkisin 8-16 arjen ongelmiin. Voit soittaa joko suoraan omalle yhteyshenkilölle tai meidän yleiseen asiakaspalvelunumeroomme tai jättää tukipyynnön nettisivujen kautta. Asia otetaan aina hoitoon, oli yhteydenottokanava mikä tahansa.
Lisenssien tilaukset ja hallinta. Mm. M365, virustorjunta, Adobe, varmuuskopioinnit.
Kokonaisvaltainen M365 ympäristön hallinta ja tuki.
Tietokoneiden elinkaaren hallinta ja päivitysten automatisointi.
Tietokoneiden ja M365 ympäristöjen automatiosoidut varmuuskopioinnit.
Toimivat ja turvalliset nettiyhteydet ja sisäverkot.
Varmistamme käytössänne olevien työasemien tietoturvallisuuden.
Suunnitelmallinen ICT-kokonaisuuden pilkkominen pieniin osatehtäviin ja niiden johtaminen teidän puolestanne.
EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimien dokumentaatioiden laatiminen ja johtaminen. Mitä ne edes tarkoittaa?
Hinnoittelumme on skaalautuvaa, se perustuu palvelun laajuuteen sekä tuen piirissä olevien laitteiden määrään. Saatte valita laskutusvälin, eniten asiakkaamme ovat suosineet kuukausilaskutusta. Voit luottaa siihen, että jokaisesta risauksesta ei meiltä laskua lähde. Kaikki arjen perustoiminnot sisältyvät kuukausihintaan, jolloin kulujen ennustaminen on helpompaa. Kerromme selkeästi jo ennen asiakkuutta mitkä toimenpiteet kuuluvat kuukausihinnoittelun piiriin ja mitkä ei. Varmistamme aina ennen lisälaskutuksellisten toimenpiteiden tekemistä, että olette tietoisia asiasta.
Jo ennen asiakkuuden alkamista teemme kokonaisvaltaisen ICT-nykytilakartoituksen ja analyysin, jonka perusteella osaamme suositella teidän arkeanne tukevia palveluita. Asioita joihin kiinnitämme huomiota on turhien kulujen karsiminen järkeistämällä palveluiden käyttöä, ennaltaehkäisevien toimintatapojen luominen ja toimivan ICT-ympäristön luominen. Puhumme aina asiakkaan kieltä, me ei käytetä yritysjargoniaa.
– O365 verkkotuki ja kevyt käyttöopastus etänä (ark. 8 – 16) – Office 365 -ympäristön ylläpito – Lisenssien ylläpitotoimet – Varmuuskopiointi ja ylläpito (vaatii lisenssin)
GDPR Kevyt
– Markkinointirekisterin määritykset (lainmukaisuus, säilytysajat), tietosuojaselosteen luonti, opastus nettisivuille tehtäviin muutoksiin
– Yleinen tietosuojatuki (ark. klo. 8 – 16)
-Helpdesk -tuki ja kevyt käyttöopastus etänä
(ark. 8 – 16)
– Tietokoneiden ylläpito ja automatisoidut päivitykset
– Office 365 -ympäristön ylläpito
– Lisenssien ylläpitotoimet
– Tietoturvatyökalujen asennukset
– Varmuuskopioinnin ylläpito
GDPR Perus
Perustasoinen tietosuojadokumentaatio, jolla täytetään GDPR:n tärkeimpiä vaatimuksia sekä henkilökunnan koulutus.
– Yleinen tietosuojatuki (ark. klo. 8 – 16)
– Valmis PDF -dokumentaatio
– Avustaminen GDPR-dokumenttien päivityksissä
– ICT-suunnitelma ja raportti organisaation ICT-ympäristöstä, tietoturvasta sekä teknisistä ja organisatorisista toimenpiteistä
– Kehitystapaamiset tarpeen mukaan
– Opastus ja konsultointi toimintatapojen kehityksessä ja prosessien tehostamisessa
– Suunnitelma ja ohjaus NIS2 -vaatimusten täyttämiseen sekä muihin organisatorisiin ja teknisiin vaatimuksiin
GDPR Laaja
Kattava tietosuojadokumentaatio perustuen GDPR:n osoitusvelvollisuuteen sekä henkilökunnan koulutus.
– Yleinen tietosuojatuki (ark. klo. 8 – 16)
– Valmis PDF -dokumentaatio
– Avustaminen GDPR-dokumenttien päivityksissä
”Mukavia asentajia ja opastusta joka lähtöön. Ovat ottaneet yhteyttä myös jälkeen päin ja kysyneet miten menee.”
”Kukaan ei ole koskaan esittänyt asioita niin selvästi grafiikan keinoin kuin Jussi. Heti näkee missä on kehitettävää ja mitkä asiat ovat kunnossa. GDPR-asiat kunnossa. Ja hienoa kun asiaa on viety myös loppuun asti.”
Meille kaikessa toiminnassa tärkeintä on asiakastyytyväisyys. Meidän asiakkaana et joudu tikettirumban keskelle, vaan teille nimetään oma yhteyshenkilö, jolle saatte suorat yhteystiedot. Me kohtaamme kaikki samalta viivalta, sinun ei tarvitse tietää ICT-asioista mitään voidaksesi ymmärtää mitä palvelumme sisältää ja miksi tietyt asiat on tärkeää olla kunnossa. Asiantuntijamme kertovat aina mitä tehdään ja miksi, jotta teilläkin on ymmärrys tilanteesta. Mottomme onkin, että me huolehdimme, jotta sinun ei tarvitse!
Jätä yhteydenottopyyntö tai ota yhteyttä. Asiantuntijamme sopii kanssasi ajan tunnin mittaiselle kartoituspalaverille. Sinun ei tarvitse erikseen valmistautua kartoitukseen. Kartoituksessa käymme läpi organisaatiosi keskisimmät osa-alueet ja kehityskohdat. Laadimme sinulle kartoituksen pohjalta visuaalisen nykytila-analyysin organisaatiosi ICT-ympäristöstä ja mahdollisista kehitystarpeista.
Varaamme kanssasi uuden tunnin mittaisen ajan, jossa käymme analyysin yhdessä läpi ja asiantuntijamme kertoo suositukset jatkotoimenpiteistä. Analyysi tarjoaa itsessään jo kattavan tietopaketin ICT-ympäristönne nykytilasta. Analyysin yhteydessä tarjoamme teille teidän tarpeisiin soveltuvaa palvelupakettia, jossa on pyritty karsimaan ylimääräiset kustannukset.
Mikäli päädymme yhteistyöhön, ensimmäiseksi aloitamme yksityiskohtaisen suunnitelman laatimisen. Suunnitelmassa ICT:n osa-alueet on jäsennelty pieniin ja ymmärrettäviin osatehtäviin, joita lähdemme edistämään puolestanne. Palvelupaketin laajuudesta riippuen aloitamme myös GDPR-prosessin dokumentaatioiden luomiseksi.
Täytä oheiselle lomakkeelle nimesi ja yhteystietosi. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Halutessasi voit kysyä lomakkeella myös lisätietoja.
Voit soittaa meille myös numeroon 010 2390 660 ja kysyä lisätietoja.
Täytä oheiselle lomakkeelle nimesi ja yhteystietosi. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Voit soittaa meille myös numeroon 010 2390 660 ja kysyä lisätietoja.