ICT-palvelut yhdistyksille

Yhdistyksesi kaikki ICT-palvelut yhdestä paikasta. Tarjoamme poikkeuksellisen yhdistyksille suunnatun ICT-palvelun, jossa saat halutessasi IT-tuen tai kokonaisvaltaisen ICT-palvelun kiinteällä kuukausihinnalla.

ICT-palvelu pähkinänkuoressa

ICT-palveluiden kulmakivi on ennaltaehkäisevässä työssä. Tämä tarkoittaa mm. palveluiden järkeistämistä, turhien palveluiden karsimista sekä toimivan ja tietoturvallisen ICT-ympäristön luomista. Meillä IT-palveluihin kuuluu suunnitelmallinen pohjatyö, laitehallinta ja automatisoidut päivitykset, lisenssien tilaus, IT-tuki, migraatiot, käyttöopastus ja tietoturva-asiat.

Skaalautuva hinnoittelu

Saat meidän kautta tärkeimmät IT-palvelut ja tuen kiinteällä ja skaalautuvalla kuukausihinnalla. Hinnoittelumme on käyttäjäkohtainen, joten palvelumme hinta määräytyy yhdistyksen tuessa olevien tietokoneiden mukaan.

IT-tuki

IT-tukemme palvelee arkisin kello 8-16. Meille voit soittaa suoraan ja otamme asiasi hoitoon pikaisesti. Meillä asiakkaana sinulle nimetään oma asiantuntija, jolle saat suorat yhteystiedot. Toimivat asiakassuhteet on meille ykkösasia. Me huolehdimme, jotta sinun ei tarvitse huolehtia.

Maksuttomia ja ale-hintaisia lisenssejä

Voittoa tavoittelemattomat yhdistykset voivat saada kauttamme maksuttomasti esimerkiksi Microsoft O365-lisenssit. Ota yhteyttä, niin selvitämme onko teidän yhdistys oikeutettu näihin etuihin.

Valittavissa olevat ICT-palvelut

ICT Perus – Tuki ja ylläpito

-Helpdesk -tuki ja kevyt käyttöopastus etänä
(ark. 8 – 16)
– Tietokoneiden ylläpito ja automatisoidut päivitykset
– Office 365 -ympäristön ylläpito
– Lisenssien ylläpitotoimet
– Tietoturvatyökalujen asennukset
– Varmuuskopioinnin ylläpito

GDPR Perus
Sisäisten prosessien määritykset, rekistereiden määritykset (lainmukaisuus, säilytysajat), kevyt riskianalyysi, tietosuojaselosteiden luonti, opastus nettisivuille tehtäviin muutoksiin, kevyet ennaltaehkäisevät tietosuojaohjeet henkilökunnalle, henkilökunnan koulutus


– Yleinen tietosuojatuki (ark. klo. 8 – 16)
– Työkalun käyttöoikeus
– Avustaminen GDPR-dokumenttien päivityksissä

ICT Laaja – Suunnittelu ja johtaminen

– ICT-suunnitelma, ylläpito ja johtaminen
– Kehitystapaamiset väh. 1x / vuosi
– Opastus ja konsultointi toimintatapojen kehityksessä ja prosessien tehostamisessa

GDPR Laaja
Tietosuojapolitiikka, sisäisten prosessien määritykset, rekistereiden määritykset (lainmukaisuus, säilytysajat), riskianalyysi, poikkeamaseurantatyökalu, tietopyyntötyökalu, tietoinventaario, sopimuspohja yhteistyökumppaneille ja ohjaus sopimusten tekoon, henkilötietojen käsittelijänä toimiminen, tietosuojaselosteiden luonti, vaikutustenarvioinnit, tasapainotestit, opastus nettisivuille tehtäviin muutoksiin, ennaltaehkäisevät tietoturva- ja tietosuojaohjeet henkilökunnalle, ohjeet tietosuojavastaavalle, henkilökunnan koulutus

– Yleinen tietosuojatuki (ark. klo. 8 – 16)
– Työkalun käyttöoikeus
– Avustaminen GDPR-dokumenttien päivityksissä


Lisenssit tarpeen mukaan:

mm. Microsoft Office 365, virustorjunta, varmuuskopiointi ja paljon muuta.
Yhdistyksillä on mahdollisuus maksuttomiin Office 365 -lisensseihin. Kysy lisää!

Kokonaispalvelu yhdistyksille alk. 179 €/kk

sis. 1-5 tietokoneen ylläpidon.
Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Maksuton ICT-kartoitus

1. Varaa aika

Varaa n. 30 minuutin kartoitusaika, jossa kartoitamme läpi yhdistyksesi IT-asioiden keskeisimmät kohdat. Laadimme sinulle kartoituksen pohjalta visuaalisen nykytilakuvauksen yhdistyksesi ICT-ympäristöstä ja sen mahdollisista korjaustarpeista.

2. Analyysi ja tarjous

Käymme analyysin yhdessä keskustellen läpi ja kerromme ehdotuksemme jatkotoimenpiteistä. Lisäksi kerromme näkemyksemme minkä laajuisesta ja sisältöisestä palvelusta yhdistyksenne hyötyisi, huomioiden yhdistyksenne toiminta ja palveluntarve.

3. Toimenpiteet

Jos päädymme yhteistyöhön, aloitamme yhteistyön ICT-suunnitelman laatimisella. Teemme yksityiskohtaisen suunnitelman, jossa IT:n osa-alueet on jäsennelty pieniin osatehtäviin, joita asiantuntijamme lähtevät edistämään. Aloitamme myös GDPR-dokumentaation luomisen.

Kysy lisää tai varaa oma aikasi alla olevalla yhteydenottolomakkeella.

Ota yhteyttä tai varaa ICT-kartoitus

Täytä oheiselle lomakkeelle nimesi ja yhteystietosi. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Halutessasi voit kysyä lomakkeella myös lisätietoja.
Voit soittaa meille myös numeroon 010 2390 660 ja kysyä lisätietoja.

"*" näyttää pakolliset kentät

Tietojen käsittely*

“Tunnen tämän järjestömaailman ja olen aivan vakuuttunut siitä, että moni muukin hyötyisi vastaavantyyppisestä palvelusta.”

Anne Astikainen

Keski-Suomen Syöpäyhdistys on ollut ICT-palvelun asiakkaamme alkuvuodesta 2022. Keski-Suomen Syöpäyhdistyksellä oli ongelmia aiempien IT-palveluntuottajien kanssa. “Kone oli täynnä tikettejä. Lasku tuli, mutta en tiennyt hoituiko asia vai ei. Tämä oli iso ongelma, ei ollut turvallinen olo ICT-asioiden suhteen”, Anne kuvaa aiempaa tilannetta.

Anne Astikainen

”Yrittäjänä arvostan, että ongelmat ratkaistaan minun puolesta ilman ylimääräistä vaivaa.”

Jani Montonen

”Kukaan ei ole koskaan esittänyt asioita niin selvästi grafiikan keinoin kuin Jussi. Heti näkee missä on kehitettävää ja mitkä asiat ovat kunnossa. GDPR-asiat kunnossa. Ja hienoa kun asiaa on viety myös loppuun asti.”

Oili Piispanen

K-S Konttoripiste vastaa Sth-Taloushallinto O. Piispanen it-ympäristön kokonaishallinnasta. It-palvelut sai yleisarvosanaksi 10. ”Loistavasti asentaja hoitanut asiat. Auttanut eteenpäin asiassa kuin asiassa. Voi helposti ottaa yhteyttä, jos ei itse ymmärrä.”

Oili Piispanen

”Mukavia asentajia ja opastusta joka lähtöön. Ovat ottaneet yhteyttä myös jälkeen päin ja kysyneet miten menee.”

Jouni Hepomäki

K-S Konttoripiste vastaa Tikkapinta Oy:n it-ympäristön kokonaishallinnasta. It-palvelut sai yleisarvosanaksi 10. ”Todella hyvin mennyt. Selvä ja havainnollinen esitystapa. Menty asiakkaan ehdoilla esim. GDPR-asioissa.”

Jouni Hepomäki

”Täsmällistä ja maanläheistä toimintaa.”

Carolin Kylfalt

K-S Konttoripiste vastaa Peppi & Peikko Ay:n it-ympäristön kokonaishallinnasta. It-palvelut sai yleisarvosanaksi 10. ”Täsmällisesti ollaan yhteydessä silloin kun on sovittu ja it-päällikkö selittää asiat hyvin maanläheisesti. Ehdottaa ratkaisuja, jos itse on epävarma. Hänen hvainnollinen esitystapa on hyvä: näkee heti missä asioissa on parannettavaa.”

Carolin Kylfalt